Kamu Görevlileri ve Sendikaları Daire Başkan V.

Gökay DAĞ

Kamu Görevlileri ve Sendikaları Daire Başkan V.
  • Doğum Yeri
  • Doğum Tarihi
  • Öğrenim
  • Medeni Durumu
  • Yabancı Dil

1989 yılında dünyaya gelen Dağ, ilk ve orta eğitimini Ankara’da tamamladı. Lise eğitimini Öğretmen Necla Kızılbağ Lisesinde tamamladıktan sonra 2012 yılında Gazi Üniversitesi Fen Fakültesi İstatistik bölümünden mezun olarak lisans eğitimini tamamladı.

2013-2017 yılları arasında Sosyal Güvenlik Kurumunda Sosyal Güvenlik Denetmen Yardımcısı olarak görev yaptı. 2017 yılında Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğünde İşgücü Piyasası ve İstatistik Dairesi Başkanlığında İstihdam Uzman Yardımcısı olarak başlayan Dağ, 2020 yılında “Etkinlik Analizi İle Meslek Bazında Aktif İşgücü Piyasası Programlarının Performanslarının Ölçülmesi Ve Geliştirilmesi İçin Tavsiyeler” konulu uzmanlık tezinin kabulüyle İstihdam Uzmanı oldu.

Haziran 2024’den bu yana Çalışma Genel Müdürlüğünde İstihdam Politikaları Daire Başkanı ve Kamu Görevlileri ve Sendikaları Daire Başkan V. olarak görev yapmaktadır.

İyi derecede İngilizce bilmektedir.

Görevlerimiz

 Kamu Görevlileri ve Sendikaları Daire Başkanlığı

a) Özelleştirme kapsamında ve yeniden yapılandırma sürecinde bulunan kurum ve kuruluşlardaki
istihdam fazlası ve nakle tabi personele ilişkin işlemleri yapmak,
b) İlgili mevzuat gereğince şartları uygun olanların diğer kamu kurum veya kuruluşlarda istihdam
edilmesi ile personel nakil işlemlerini yapmak,
c) Görev alanına ilişkin hazırlanan mevzuat taslaklarına katkı sağlamak,
ç) 25/6/2001 tarihli ve 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu uyarınca
görev alanına ilişkin tereddütte kalınan konular hakkında görüş oluşturmak,
d) 4688 sayılı Kanunun 30 uncu maddesi gereğince her yıl Temmuz ayının ilk haftasında yayımlanması
gereken kamu görevlileri sendikaları ile konfederasyonların üye sayılarını belirlemek,
e) Kamu görevlileri sendikaları ile konfederasyonlarının kayıtlarını tutmak, genel kurul evraklarını ve
tüzüklerini incelemek,
f) Toplu sözleşme görüşmeleri ve Kamu Görevlileri Hakem Kurulunun sekretarya hizmetlerini yapmak,
g) Toplu sözleşme ve Kamu Görevlileri Hakem Kurulu kararları kapsamında oluşabilecek tereddütlere
yönelik görüş vermek,
ğ) Kamu Personeli Danışma Kurulunun sekretarya işlerini yapmak,
h) Kamu İşveren Heyetini temsilen yetkili kurullarla kamu görevlileri sendikaları ve üst kuruluşları
arasında gerçekleştirilen çalışmalarda koordinasyon sağlamak,
ı) Görev alanına giren konularda araştırma ve incelemeler yapmak ve bunların sonuçlarını
değerlendirmek, ortaya çıkabilecek sorun ve tereddütleri giderecek tedbirleri almak ve görüş oluşturmak,
i) Görev alanı dâhilinde evrak ve arşiv faaliyetlerini yapmak,
j) Daire Başkanlığının görev alanına giren konulardaki ALO 170 ve CİMER üzerinden gelen
başvuruları değerlendirerek görüş oluşturmak,
k) Amirleri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz.   Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Politikamıza ulaşabilirsiniz.